найти!

 

Принимаем web-money:

U236867281382
R177601272570
Z382832298061
E314767405005

главная главная контакты  

_5 СЕКУНД

Назад

 

5 СЕКУНД

     

     Досвід проведення «FFF-2015-16» показав загалом і в деталях деякі білі плями в сегменті виробництва, популяризації і споживання будь-якого модного продукту або такого, що має очевидні шанси стати модним.

    Тож робимо перші висновки, вносимо посильні зміни і рухаємося далі…

    Якщо виробити свій продукт відповідної якості, на що будь-який порядний підприємець прикладає зусилля, першочергово, то його популяризація у багатьох випадках стає перепоною, від якої опускаються руки.

    Постає вибір: або робити свою роботу, або левову частину життя віддавати соцмережам.  До цього всього додається питання відсутності рекламного контенту свого ж товару, що необхідний для елементарних проявів навіть в соцмережах.

    Найперші спроби створити щось притомне й репутаційне натикаються на неймовірні «цінові рейтинги», що тримають «фасон» і під девізом «Краще нічого не робити, ніж робити за притомною ціною» не забезпечують підприємцю очікуваного результату навіть на 50%.

    Для сприяння отримання можливостей, виникнення здорової конкуренції у сфері створення рекламного кінопродукту, сприяння впорядкуванню цінової політики цього сегменту, а головне — розвитку комунікації між виробниками та замовниками заснована нова номінація  «FFF-2017» під назвою 5 СЕКУНД  

 

Номінація:  «5 СЕКУНД»

    До участі в  номінації запрошуються наступні категорії учасників:

    1.                  Компанії, які вважають свій продукт модним і таким, що не заперечує основним умовам Фестивалю, мають готовий рекламний ролик, що не оприлюднювався і не розміщувався в мережі інтернет, або знімуть його для участі  у Фестивалі «FFF-2017» тривалістю 5 секунд,  і мають бажання позмагатися за призове місце в номінації та грошовий приз відповідно.

    2.                  Окремі особистості, фізичні особи-підприємці, підприємства будь-яких форм власності, що мають намір поширити рекламну інформацію про свій модний продукт, послуги або духовні цінності й мають необхідні юридичні можливості безготівковим способом сплатити внесок учасника через банківський рахунок і надати створений ролик, що не оприлюднювався і не розміщувався в мережі інтернет, для участі в номінації.

    3.                  Творчі особистості, що мають бажання створити рекламний ролик для конкретної компанії та мають її згоду на фінансову підтримку (сплата внеску), можуть взяти участь в конкурсній номінації при укладанні угоди про співпрацю між собою та наданні її в Оргкомітет «FFF-2017»  разом з подачею заявки.  

     4.                   Громадські організації, об’єднання, благодійні фонди, федерації культурних, творчих, спортивних, освітніх, оздоровчих, туристичних, промислових напрямків, що мають на меті створення соціальної реклами та поширення її, розміщення на телеканалах, інтернет ресурсах, масових заходах, що мають юридичні підстави, необхідні власні фінансові можливості або з залученням спонсорських коштів. 

    5.                 Компанії, підприємства або фізичні особи,  юридично підтверджені, що не мають наміру самостійно створювати рекламний ролик, але мають бажання отримати один або декілька роликів (не більше 3-х) можуть подати заявку організаторам фестивалю на проведення тендера. Оргкомітет Фестивалю оголошує та проводить тендер серед творчих особистостей, що бажають створити рекламний 5-секундний продукт для зазначеної компанії-замовника з певним видом продукту або соціальної реклами. Всі заявки на створення роликів надаються на розгляд замовнику для відбору в кількості не більше трьох. Між замовником та авторами відібраних заявок складається угода про співпрацю та надання з боку компанії продукції або необхідних умов для зйомок, обумовлених в заявці, таких,  що не передбачають додаткових витрат з боку компанії-замовника тендера. Всі створені ролики беруть участь у конкурсі на загальних умовах номінацій, навіть якщо їх три, а внесок на участь від компанії один.

    Додаток до п.5

    Прийом заявок на проведення тендера починається з моменту опублікування цих умов участі та подається у вільній формі на адресу організаторів фестивалю на адресу  es.i@i.ua

    Проведення тендера починається на наступний день з дати укладання угоди з організаторами фестивалю і сплати внеску учасника. Термін дії тендера триватиме до моменту визначення замовником однієї або декількох заявок  від авторів (не більше трьох), не пізніше 1 липня.

   Якщо на оголошений тендер замовника не надійде жодної заявки від авторів на створення рекламного ролика, тендер припиняється 1 липня, а організатори повертають 70% від сплаченого замовником внеску.

   Якщо на розгляд замовника тендера подано 10 заявок від потенційних авторів і жодна з поданих заявок не задовольнила його бажання або бачення, тендер припиняється 1 липня, а організатори повертають компанії замовнику тендера 50% від сплаченого внеску.

   Кількість заявок від авторів на конкретного замовника тендера загальною кількістю складатиме не більше 10-ти, незалежно від того, протягом якого часу вони надійшли, за весь тендерний період чи за один день.

   При отриманні організаторами фестивалю 10ти заявок від потенційних авторів-виконавців на участь в оголошеному тендері компанії-замовника, тендер припиняється і всі заявки надаються на розгляд замовнику, що має визначитися і повідомити своє рішення авторам в термін до 5ти робочих днів.

   Термін розгляду замовником заявок від авторів — не більше тижня. Протягом 5 робочих днів замовник має дати відповідь по конкретній заявці (згоду або відмову).

   1 липня 2017 року всі тендери припиняються, а автори мають час протягом двох місяців до 1 вересня завершити всі роботи по створенню рекламного ролика.

   Заявки на проведення тендера приймаються в термін до 31 травня (включно) 2016 року.

    Всі угоди складаються в електронній формі і підписуються сторонами електронними підписами в форматі PDF.

    Інформацію про проведення тендерів організатори розміщують на своїх електронних ресурсах та в соціальних мережах, ресурсах медіа-партнерів, здійснюють всіма доступними їм методами на свій розсуд. А також залишають за собою право оприлюднення інформації про проведення тендерів в рамках проведення рекламної кампанії фестивалю на культурних, професійних заходах, телеефірах.

     Номінація  5 СЕКУНД  передбачає внесок учасника в розмірі 10 000 грн.

50% внеску кожного з учасників складатиме призовий фонд номінації.

50%  внеску матиме цільове призначення на організаційні витрати фестивалю.

     Вся сума призового фонду розподілятиметься між призовими місцями так:

 50 %  призового фонду номінації 5 СЕКУНД за перше місце

 35 % призового фонду номінації 5 СЕКУНД за друге місце

 15 % призового фонду номінації 5 СЕКУНД за третє місце

     В якості автора може брати участь як повнолітня фізична особа, так і творчі колективи або об’єднання, громадські організації.

 

 


Новости
Гармонія м’яса та вина
Улюблені французькі продукти French Store відтепер доступні у Wine House.
БОКС-ОФИС 16-18 ИЮНЯ 2017
Serge Rakhlin, HFPA.
Шість цікавих фактів про Коронацію слова
15 червня 2017 року
Колонна зала Київської міської держадміністрації .
БОКС-ОФИС 2-4 ИЮНЯ 2017
Serge Rakhlin, HFPA.
IDOL
Чоловічий АРТ-погляд Юрія Вариводи.
Анонсы мероприятий
05.10.2017
20 Міжнародна спеціалізована виставка «ПРИМУС: АМБІЄНТЕ УКРАЇНА 2017»
3 – 5 жовтня 2017 року
МВЦ, Київ, Україна
.
03.09.2017
МАЛЯРСТВО ПОЛЬСЬКЕ зі збірки Львівської Національної галереї мистецтв імені Бориса Возницького
У рамках проекту «Європейський вимір»
Відкриття 14 червня о 17:00. Вхід на відкриття вільний

.
29.06.2017
"Украина мистическая. Места силы”. В Киеве на территории Лавры открылась уникальная фотовыставка
Экспозиция продлится до 29 июня.
Время работы: понедельник - пятница, с 10 до 17.
Вход свободный
.
29.06.2017
ОПЕРАЦІЯ "КАЗИНО" скоро на великих екранах!
Дата старту: 29.06.2017
Студії: Warner Bros. Pictures / New Line Cinema / Village Roadshow Pictures
Тривалість: 88 хвилин
Жанр: Комедія
Режисер: Ендрю Дж. Коен
Актори: Вілл Феррелл, Емі Полер, Еллісон Толман, Джессі Енніс, Роб Хюбел, Стів Зіссіс, Андреа Севадж.
22.06.2017
«Танго життя» в Національній опереті
22 червня
19:00
Національна оперета України (вул. Велика Васильківська, 53/3).

EXCLUSIVE Style © 2009
распечатать вверх

Создание веб-сайтов